نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

وبلاگ عریان چون حقیقت

دوستان عزیزم .........

ممنون که دعوت منو پذیرفتین

و حاضر شدید در این وبلاگ گرد هم جمع بشید

من از تک تک شما تشکر میکنم

امیدوارم در کنار هم بتونیم به اهدافی که داریم برسیم

و امیدوارم دوستانی صمیمی و نیک برای هم باشیم

------------------------------------

من سارا خانم..........(این خانمش خیلی مهمه.......لطفا لبخند بزنید )

از وبلاگ عریان چون حقیقت........

روزهای ۴ شنبه عصرها ...........یا ۵ شنبه عصرها به روز میکنم...........

و هفته یک پست در این وب قرار میدم

و خوشحال میشم پذیرای انتقادات و بحث های سازنده شما باشم.........

به امید رسیدن به اتحاد ...........

تا هفته آینده در پناه اهورامزدا شاد و پاینده باشید

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ق.ظ http://naslebartar.blogsky.com/?postID=4

مدیر عزیز سلام
پیشنهاداتی دارم در جهت پر بار شدن مطالب وبلاگ

اینکه دایم روزی دوبار پست جدیدی اظافه کنیم بدون اینکه پست قبلی خونده شده باشه اصلا کار جالبی نیست
پیشنهادم اینه که همه اعضا گروه بر روی تمام مطالب منتشره وبلاگ نظرات خودشونو اعلام کنن تا با هم بیشتر در ارتباط باشیم و نظر همدیگر رو بدونیم ودر قسمت آدرس وبلاگ آدرس یکی از پست های منتشر شده خودشان در همین وبلاگ رو درج کنن مثل همین کامنت من
پیشنهاد دوم اینکه فعلا تعداد اعضا بیش از ۷ نفر نباشه
وهر روز هفته اختصاص پیدا کنه فقط به یک نفر
مگر در حالت پستهای اضطراری
پیشنهاد آخر اینکه لینک وبلاگهای اعضا را به وبلاگمان اضافه کنید برای آشنایی بیشتر با ایشان
و پیشنهاد مابعد آخر نمایشگر وضعیت یاهو آی دی هر یک از کاربران وبلاگ در صورت موافقت خودشان

کورش جوشن‌لو جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

درود سارا خانوم
در پیوندها سرای دانای توس رو با ؛ط؛ نوشتید. (طوس)
این نوع نوشتار را بنده نادرست می دانم و بر انم که باید با ؛ت؛ نوشته شود.
می توانید به این نوشته ی من مراجعه کنید.
http://danayetoos.blogfa.com/post-40.aspx
سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد