نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

نسل برتر

جمع دوستان.........به وبلاگ ما خوش اومدین.......

شروع یک روز خوب

 
آن گوی که طاقت جوابش داری   ///   گندم نبری به خانه چون جوکاری
سلام امیدوارم این وبلاگ که با حمایت همه دوستان و مدیریت سارا خانم شروع به کار کرده به اون هدفی که داره برسه...
من به نوبه خودم از سارای عزیز تشکر می کنم که با تمام مشغله ای که داره گام بلندی رو برداشته که براش آرزوی موفقیت میکنم.امیدوارم در کنار دوستان خوبی که در این عرصه قرار قلم بزنند روزهای خوب و شادی رو پشت سر بگذاریم.
  من و همه ما تمام هم و غممون اینه که ایرانی آباد و سربلند داشته باشیم و قدم هامون رو محکم و استوار در این راه که با وبلاگی کوچک شروع شده بر میداریم.. به امید روزی که ایران بر بام جهان چون خورشیدی تابناک تللوع کند.
و این شعر رو تقدیم می کنم به وبلاگی که قراره مشهور بشه , بی مثل بشه و همه رو عاشق کنه و نمایانده شود...
 
مشهور شدی به دلربایی همه جا /// بی مثل شدی در آشنایی همه جا
 من عاشق اینطور توام می بینم /// خود را ننمایی و نمایی همه جا
 
نسل برتر
 
تا بعد
یا حق
نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com/

سلام
منم نسل برتریم ؟‌ ایول!!!
منم امیدوارم سارا خانم و بقیه ( ... ) موفق باشن

سلام
خوشحالم که شما هم جزو بچه های نسل برتر هستید.
ان شاالله
موفق باشی

حمید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://naslebartar.blogsky.com/?postID=4

سلام و درود
خیلی خوش حالم از بوجود اومدن این وبلاگ و خوش حالتر از اینکه شما هم یکی از اعضای این گرو هستید
برای همه جمع آرزوی مفقیت و سلامت دارم

سارا خانم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام رفیق ها
ممنون
امیدوارم در راهی که پیش رو داریم ثابت قدم باشیم
علی اکبر جان یک دنیا سپاس

سلام سارا
قربانت
ان شاالله
زنده باشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد